Wednesday, November 28, 2007

Mounted

A quick update, as it has been a while since I wrote an entry in this web log. Ok, last weekend, Santa Claus paraded into town. And with him, practically all the organizations in the Vancouver community. It was fun to watch. On the photo you see me with some Mounted Police without their mounts. The red uniform is one f the most recognizable international symbols. It was chosen as a contrast against the American Army's blue one, so that Indians could tell bad (US army) from good (Canadian police) guys. Talking about Canadians and Americans: they both like to line up at restaurants and bars. The longer the line, the more they want to eat there. In the other news: I received my copy of the OpenGL Orange Book from Amazon. I am using it to improve Stormbaan Coureur.

2 comments:

Bram Stolk Sr said...

Ja mooi die rooie pakkies. In Nederland hebben we ook van die mounted politie mensen maar die zijn niet zo mooi uitgedost. Zelfs op de fiets dragen ze hier rijlaarzen.
http://www.cuff.dk/cuff/mtdnedl.html

Bram Stolk Sr said...

Ik heb de vertaling even via SYSTRAN op de computer verzorgd

OPGEZET

Een snelle update, aangezien het alweer een tijdje geleden is geweest dat ik iets in dit Weblogboek schreef.
Oke, vorige weekend, paradeerde de Kerstman in de stad. En met hem, praktisch alle organisaties uit de gemeenschap van Vancouver. Het was geinig dit te aanschouwen. Op de foto ziet u me met wat Bereden Politie zonder hun onderstellen. Het rode uniform is één van de meest herkenbare internationale symbolen. Het werd gekozen als contrast tegen het blauwe van het Amerikaanse Leger, zodat Indianen slechte (het leger van de V.S.) van goede (Canadese politie) kerels konden onderscheiden.
Sprekend over Canadezen en Amerikanen: zij beiden houden er van in de rij te staan bij restaurants en cafe's. Hoe langer de rij , hoe liever zij daar willen eten.
Nog iets anders: Ik ontving mijn exemplaar van het Oranje Boek OpenGL van Amazon. Ik gebruik het om Stormbaan Coureur te verbeteren.