Friday, August 10, 2007

Wheelz

Ik moet oppassen dat ik niet te veel voertuigen ga verzamelen. Maar als ik mijn Aprilia verkoop, dan mag ik van mijzelf hier weer wat kopen. Tijdens de trip naar Kelowna, kwamen we in Oyama. En in de fruitgaard stond een waanzinnige flat-bed chevrolet truck met het 8-cylinder motorblok er nog in. Wat een toffe kar. Toen we terug waren kreeg ik spijt dat ik niet geinformeerd had. Ik heb de eigenaar een mailtje gestuurd. Ik heb de truck nog niet helemaal thuis kunnen brengen. Model en jaargang zijn me nog onbekend, maar het zal iets uit de jaren 50 zijn denk ik.

3 comments:

Bram Stolk Sr said...

Ja die motor heeft waarschijnlijk minder Horsepower dan de Camaro. Heb je al gekeken op http://www.gatzkefarmmarkets.com/index.html daar vind je de historie van de familie Gatzke uit Polen de oude eigenaar van die truck....

Anonymous said...

Mooi ding zeg! Hopelijk niet al te veel sleutelwerk als hij de jouwe zou worden. Maar echt prachtig is hij.

Groetjes, Nicolien

Anonymous said...

Hier kan ik tenminste niet mee omvallen.

Oja de dame uit Canada die enkele maanden voor jouw vertrek in Zaandam kwam wonen is nog altijd druk met de intergratiecursus.
En jij maar leuke dingen doen daar.
HAVE FUN !!

groeten, Joep