Thursday, August 23, 2007

De Test

Nou, het is al weer een tijdje terug sinds mijn laatste log entry. Daarom even snel wat updates. Gisteren avond ben ik getest door Amy's beste vriendin, Shawna, of ik waardig genoeg ben. Amy begint Zaterdag haar Euro-tour. Per trein gaat ze van Duitsland, via de Balkan, naar Nederland. Verder voor de nerds onder jullie: ik kwam er achter dat mijn bank, Royal Bank of Canada, 30 miljoen had geinvesteerd in de boeven club van SCO. Whoa.... als ik dat geweten had, dan had ik geen account geopend. Ik wil niet dat mijn spaargeld wordt gebruikt voor duistere afpers praktijken, en obscure dagvaardingen. Vanochtend moest ik erg lachen toen ik aan het skateboarden was op de openbare weg. Een bejaarde vrouw in haar auto, was aan het toeteren, ik denk dat ze schrok, en hoorde haar denken: "Those damn kids on their skateboards!". Heh heh... ik voelde me een soort Bart Simpson.

4 comments:

Anonymous said...

En? Met vlag en wimpel door de test? :-)

Gaat Amy met de Interrail? Want anders kan het een prijzig ritje worden. Let ook op de stakingen in Duitsland (machinisten willen 30% loonsverhoging).

Dat ook RBC bij die SCO zaak betrokken was wist ik niet. Microsoft heeft goede contacten in Canada (Waterloo U.), misschien ligt het daar aan.

Nog naar The Simpsons Movie geweest? Aanrader! Koc en ik hebben hem al gezien.

Bram said...

Ik vond de Simpsons Movie niet echt super.
Er zijn plenty of TV episodes die beter zijn. Ik begin Family Guy ook wel aardig te vinden. En Robot Chicken. Ik zal je een SW-spoof sturen.

Bram Stolk Sr said...

Heb je Amy de sleutel meegegeven van de Harderwijkstraat ? Stop ook even die SONY PS3 in haar koffer dan kan ik daar ook eens naar kijken.

Tja ze mag natuurlijk ook even naar Otterlo komen en het NL camping leven aanschouwen. Tjonge en wat ga je nu in de weekenden doen ?

Bram said...

Nee, Amy heeft het al druk genoeg. De PS3 heb ik naar Edmonton gestuurd, naar een commercieel repair shop.