Sunday, July 8, 2007

Tech-workers naar Canada

Heh heh... die Bill is zo dom nog niet. Microsoft heeft een tekort aan tech-workers in de US, en vlucht naar Vancouver. Waarschijnlijk is dit een stunt om de Amerikaanse overheid onder druk te zetten. Hij heeft wel een punt. Aanvankelijk wilde ik een job in Silicon Valley, maar vanwege een veel te laag H1B visa quotum, was het voor mij moeilijk om de US binnen te komen. Alle Visa voor het hele jaar, waren al in 1 dag vergeven. Canada was een stuk makkelijker (Afgezien van de bureaucraten van de Canadese ambassade). Wel, als de Playstation3 flopt, kan ik nog altijd Xbox360 games gaan ontwikkelen voor Microsoft, hier.

1 comment:

Bram Stolk Sr said...

Mooi...ik ben net weer terug uit Lelystad. Het gras staat nu een halve meter hoog.. UPC levert nog steeds signaal en ook de KPN gaat gewoon door.
Sony heeft problemen met de PS3, ze worden iniedergeval een stuk goedkoper. Maar ook Microsoft moet werken aan een wereld wijde recall met zijn XBox.
Ik moet eens even kijken of ik die Media PC inderdaad op 115 VAC kan krijgen, je Server is veel simpeler daar zit een Powersupply in met een eenvoudige 220/115 VAC switch. Als de power en vormfactor klopt zet ik dat Powersupply wel in de Media PC.
Moeten de motorhelm/(hand)schoenen en Jack ook nog naar Vancouver ?