Monday, July 23, 2007

The Serbian Connection

Mijn collega Goran en zijn vrouw Slavica zijn goede vrienden. Gisteren was ik uitgenodigd voor een spel Carcassonne, en een smakelijk home-cooked diner. Ik heb ze de beginselen van Bluf Poker (Liar's Dice) bijgebracht. Ze hadden een sofa gekocht waar ze niet helemaal tevreden over waren, en die heb ik van ze gekocht. Vanavond hebben ze geholpen om 'm zo'n 600 meter te tillen naar mijn apartement. Nu heb ik dus eindelijk een sofa in mijn apartement, en kan fatsoenlijk gasten ontvangen. Goran en Slavica komen uit Servie, maar werkten beiden in de US waar ze elkaar ontmoetten.

4 comments:

Anonymous said...

Hoi Bram,

Ziet er goed uit, de bank van Goran en Slavica. Kon ie niet in de lift? Hoe doen andere bewoners dat, als ze verhuien?
Zit ie ook goed?

We moeten nodig eens een keertje langs komen!
Els

Anonymous said...

600m met een bank zeulen? Nou, die verdienen wel een grote fles slivovic!

Bram Stolk Sr said...

...dus niet alles komt van IKEA ? Goran had natuurlijk ook een skateboard, de longboard aan de andere kant onder de sofa en keep them rolling !! of waren jullie niet zo handig ??

Bram said...

Nee, Goran heeft geen board. Ik heb wel aan mijn longboard gedacht.