Saturday, July 21, 2007

Meet Amy

Amy is nogal camera-schuw en een beetje verlegen. Toch liet ze me een fotootje schieten voor op mijn weblog. De kuiltjes in haar wangen staan er goed op. Ze woont op de noord-oever aan de andere kant van de Burrard Inlet. We zijn naar de Keg Steakhouse gegaan, waar ze een voortreffelijke blue cheese Filet Mignon op de kaart hadden staan. Eindelijk mijn eerste Filet Mignon in Canada. Daarna naar de film Ocean's 13 geweest, die een stuk minder een kwaliteit was, maar ach, wat geeft dat. Vandaag ook een belangrijke taak op het werk uitgevoerd. Ik was de engineer of the day, en vandaag verantwoordelijk voor de algehele kwaliteit van de source code van onze game. Het is de bedoeling dat ik andere engineers op de hoogte breng wanneer ze niet compileerbare of buggy code submitten. Nou, eerlijk gezegd, volgens mij had ik vandaag zelf een slip-up en foutieve code ingevoerd, maar dit vervolgens snel verholpen.

5 comments:

Anonymous said...

Hi Amy!

Anonymous said...

He bram,

Het lijkt wel als of alle mooie vrouwen in Canada wonen....

Ik ga ook emigreren...

Groeten Pim

Bram Stolk Sr said...

Daar is een liedje over...On the other side of the river was this indian girl waiting for her lover but the river was too wild/wide of zo iets....spreekt Amy wel NL of moet ze naar een inburgeringscursus?

Wij zijn net weer terug uit lelystad en zijn met Hennie en Gerard naar de Zwoele Zomeravonden geweest in de Kroller Muller....mooi

Probeer eens even de SKYPE op te tuigen....

Anonymous said...

Hoi Bram en Amy,
misschien leest Amy wel mee.
Nice to meet you by e-mail!
Hoe hebben jullie elkaar ontmoet?
Is er iets te melden over de Ned. roots van Amy?


Els

Jaap said...

Hey Bram,

Leuke meid hoor, zo te zien. Goed om te zien dat het goed met je gaat daar. dat maakt het ook makkelijker om je te missen zeg maar ;)

Kan Amy ook dutch lezen? Otherwise, hey Amy.. the guy drives like a madman on a bike...so think twice