Saturday, July 7, 2007

Grap

Gisteravond is het laat geworden op kantoor, vanwege de deadlines voor de E3 beurs. Later meer daarover. Na het werk wezen eten en drinken met collega's. Het was een erg divers gezelschap. Een Brit, een Amerikaan, een Canadees, en een Irakees. Om de internationale humor te testen ben ik maar moppen gaan tappen (doktor-office jokes). Hmm... alleen de Canadees moest hard lachen. Waarschijnlijk was de humor toch te droog. Zelfs na twee glazen. Nou, laat ik het uit testen op mijn Nederlandse publiek: "Een man komt bij de doktor. De doktor onderzoekt hem, en zijn gezicht betrekt: Het ziet er zeer slecht voor U uit, mijnheer. Ik geef U nog maximaal iets van zes. De man vraagt: zes weken? zes maanden? De doktor antwoordt: drie... twee... een..." Nou, best grappig toch? Overigens kan ik, ondanks mijn 37 jaar, nog steeds niet zonder voogdij. Ik presteerde het zojuist om mijn sleutels achter te laten in een warenhuis. Argh... dat was even schrikken. De afdeling douchegordijnen had em niet, de afdeling sofa's ook niet, maar gelukkig had de clerk van de electronica ze gevonden. Phew. Ik had ze net twee dagen. Nou, nog een mop om af te sluiten dan: "What is the similarity between Making Love in a Canoo and Canadian Beer? It is both f**king close to water." Ha! Ha! (Gejat van Monty Python).

3 comments:

Anonymous said...

Hoi, Nou eindelijk ben ik eens de eerste die reageert op je blog. Het is erg leuk om te lezen allemaal. Suc6 met het moppentappen! Groetjes Nicolien

Anonymous said...

Dag Bram,
Gezellig, die moppen.
Inderdaad.... een gevarieerd gezelschap. Eigenlijk zijn jullie allemaal echte wereldburgers geworden.
En... oeffff... die sleutels.
Je bofte maar weer, dat ze boven water kwamen. Voor dit soort verlies toch maar ergens een reservebosje verstoppen of bij buren(?) afgeven?
Oh... ik stap weer in de (moeder)-rol c.q. valkuil en ga weer oplossingen aandragen! Sorry.
Alle goeds, Els

Johan Stolk said...

Hahahhaaaa :-) :-)
Goeie van dat bier!
Leuk om je blogs te lezen, goed geschreven. Al gewend aan Vi$ual $tudio ? ;-)


Groetjes,

Johan