Wednesday, July 25, 2007

Celebrate Light

Zojuist is er in English Bay, tegenover mijn apartement, een vuurwerk show gegeven. Ze noemen dit Celebration of Light. Het is een vuurwerk wedstrijd tussen een aantal landen. Vanavond was Spanje aan zet. Onder begeleiding van Star Wars muziek werd de hemel opgelicht met meer dan 2000 mortier bommen, afgeschoten vanaf een groot ponton, 300 meter uit de kust. Op 4 Augustus wordt de finale gespeeld. Jammer dat mijn apartement niet aan de baai-zijde ligt. Maar op het strand is het gezellig druk. Verder heb ik mijn apartement opgeruimd en de was gedaan. Het ziet er weer lekker strak uit. Dat is wel het voordeel van een nieuwe woon omgeving. Hoe minder spullen je hebt, hoe eerder je klaar bent met opruimen. Ook het fotootje van deze posting komt overigens van mijn telefoontje af. Niet slecht voor zo'n miezerig cameraatje.

5 comments:

Els said...

Het blijft ontzettend leuk, om te kunnen lezen wat je zoal onderneemt in je nieuwe woonomgeving.
En hou het maar "lekker strak" in je apartement! Veel succes! Komend weekend nog leuke plannen met Amy?
Els

Anonymous said...

Eeeh...doet Nederland ook nog mee met de inzending van Enschede?
Is 4 augustus soms een belangrijke canadese feestdag ?

Waarom werkt mijn Google blog niet?
Brasto

Bram Stolk Sr said...

Gelukkig het werkt weer en ik kan weer uit de anoniemiteit treden

Unknown said...

Hoi Bram,

Elke keer is het weer leuk om iets van je te lezen! Je maakt wat mee allemaal, en je schrijft er erg enthousiast over.

Leuk dat je Amy hebt ontmoet!! Is ze ook een boardergirl?

groetjes, heel veel plezier
Raymond

PS Met je longboard wordt je trouwens wel een Ton-groupie... ;-) Blender heeft (had) trouwens ook een boardergirl als 1 van de demo's...

Anonymous said...

Ha die Bram,

Leuk om in het saaie B'wijk je verhalen te kunnen lezen ;-)

Groeten van Erwin Antoinette en kleine Sterre.