Thursday, June 21, 2007

Import verbod


Hmmm.... In Canada heerst een invoer verbod voor autos en motorfietsen jonger dan 15 jaar. Alleen Amerikaanse autos en motorfietsen mogen het land in, zogenaamd voor veiligheidsredenen. Pfff, geen Aprilia RSV1000R dus, hier in Canada. De torx sleutelset is gearriveerd. Helaas was de nek de kort, zodat ik niet bij de schroef kon. Een collega uit de UK had echter een enorm Zwitsers zakmes, en de flat-head schroevendraaier werkte. De PS3 ligt open, ik zag geen overduidelijke fouten, geen losse kabels. Bij opstarten gaat de fan draaien, het lampje gaat aan, maar verder is ie zo dood als wat. Erg lastig allemaal. Wellicht maar opsturen naar mijn electronica expert in Heemskerk. Werk gaat prima. Ik heb mijn eerste brouwsel gedemonstreerd aan mijn bazen, en ze waren allebei tevreden. 's avonds na het werk zijn we vaak de game aan het testen.

5 comments:

Bram Stolk Sr said...

Slant6 werkt toch voor Sony ? en zit er bij die 80 man niemand die even zo'n PS3 aan de praat krijgt ? Stap #1 is natuurlijk levert de PSU + 12VDC EN +/-5VDC ?.
Je zegt blower loopt dus de 12V is aanwezig. Lampje (=LED ?) werkt waarschijnlijk op 5VDC ?. Hoe krijg je trouwens beeld uit zo'n ding via de TV ? dan staat ie misschien nog op PAL ipv NTSC ?

Anonymous said...

Nou Bram, geen motor naar Vancouver. Dat is even omschakelen, i.p.v. de Aprilla nu maar lekker fietsen. Het lijkt me het beste om maar naar een soort Ikea te gaan, en je nieuwe app. met nieuwe meubelen in te richten. Jammer van je mooie banken en bed.
Maar in Canada zullen ze ook wel mmoie spullen maken. Fijn dat je het naar je zin hebt en dat het goed gaat met je werk (met tevreden bazen).
Heb je je kapsel al weer naar tevredenheid aangepast?
Vanmorgen naar Henny en Gerard geweest. En even naar Onderlangs gegaan voor een bloemetje. Het is al weer 5 jaar terug dat Jos verongelukte. Het blijft heel verdrietig en zwaar.
Groetjes, Els

Anonymous said...

Even een foutje herstellen: Het moet natuurlijk zijn: je Aprilia.
Els

Bram said...

Nou, kapsel is nog niet gerepareerd. En tja, ikea is dan wellicht de betere optie. Ik ga proberen dat uit te werken. Het zal er op neer komen dat mijn werkgever de herinrichting financieel ondersteunt.

Anonymous said...

My old grandmother used to say: "anything mechanical, give it a good bashing."