Wednesday, June 27, 2007

Chic?



Wel, mijn telefoon heb ik inmiddels. Ik zal contact details op Linked In zetten. Het is een Sony Z550a geworden. Een mid-range pre-paid telefoon met camera, die de wachttijd voor de iPhone moet overbruggen. De foto kwaliteit is niet echt super. Dit is een foto van mijn fiets die voor het kantoor staat geparkeerd:



Het kantoor is op 3rd avenue. Ik ben er nog niet uit of het nu deze buurt nu chic is of niet. Uitgaande van onderstaand bord in de straat zou je zeggen van wel:



Echter, het volgende bordje hangt op de deur van onze onderburen:



Dit is een foto van enkele collega's. We wachten op onze orders in een Vietnamees lunch etablisement.

7 comments:

Bram Stolk Sr said...

Dat is aardig, eindelijk wat plaatjes van de buurt. Je mag trouwens wel uitkijken dat je niet wordt aangeklaagd voor het beschadigen van een gemeentelijke paal door daar een fiets tegen aan te zetten. Hij staat al helemaal scheef of komt dat door het fototoestel ?

Anonymous said...

Hoi Bram, leuk de foto's van het kantoor, de fiets en de collega's. De maand juni loopt al bijna ten einde. Komen nu de eerste can. $ op je bankrek.?
Zijn deze weken voor jou ook zo snel gegaan? Het lijkt wel of je al heeeeel lang in Vancouver zit.
Ik wens je veel succes met de inrichting van je appartement en de komende verhuizing.
Lieve groet, Els

Unknown said...

Zow... :)
Wel een idee, om te wachten op de iPhone. Heb sinds mijn afscheid bij SARA vandaag het zelfde 'dillemma' als jij hebt, dus blijf je telefoonkeuze op de voet volgen ;)

Ben getipt voor de Samsung i600, de Nokia N95 of de Sony P1 - de iPhone gaat toch nog maandenlang niet beschikbaar zijn hier...

Overigens wil ik je deze niet onthouden, je speelt er zelfs een rol in ;)

http://sara.iimail.nl

Bram said...

Nou, CA$ komt elke twee weken, hierzo. Maar ik had een aardige belasting teruggaaf in NL, vanwege hypotheekaftrek. Dus kan ik nog wel een maandje op NL fondsen.

Nigel, grappige strip! Made on a Mac! Nou, in afwachting van iPhone ga ik wellicht maar even kijken naar die MacMini's. Ik krijg donderdag internet, maar heb geen computer hier.

Unknown said...

MacMini's verdwijnen binnenkort weer van het toneel. Ooit bedoeld als goedkoop alternatief voor 'grote macs', blijken ze nu relatief duur te zijn voor wat je krijgt. Uiteraard zijn er wel fans van, maar echt een succes is het nooit geworden.

Verhaal erachter is dat marketing zei tegen Steve Jobs dat het niets zou worden, maar Steve volhardend als hij is het ding gewoon op de markt heeft gezet... Gelukkig gaat dit bij hem vaker goed dan fout :o)

iPhone is ook geweldig... alleen voorzie ik dat ik er hier niets aan heb. Even afwachten maar, de release is vandaag in ieder geval :)

Is een internet aansluiting betaalbaar en een beetje snel daar?

Anonymous said...

Het is echt een plezier om je website te zien en te lezen! Groetjes!
Dionne

Anonymous said...

Hoi,
Leuk om je fiets, je werk en je collega's eens te zien! Even snel verder lezen, groetjes Nicolien